Często słyszę odkąd właścicieli placówek usługowych ewentualnie handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą stale gotówką a nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, czy ściśle mówiąc nie potrzebują? Skąd posiadacz sklepu, bądź innego punktu, gdzie przyjmuje płatności wie, iż jego klienci wolą opłacać gotówką, i nie kartą? Przecież dość nie laska ich o to. Może dla części klientów to spory wysiłek, ażeby zarekwirować ze sobą wystarczającą kwant gotówki w portfelu, żeby mieć warunki odwzajemnić się wewnątrz świadczenia usługi lub zakupione produkty. Bo trzeba o tym pamiętać, wyszukać bankomat w okolicy, ucapić się, zdążyć, etc. Oczywiście, że z rzadka o tym nie mówią właścicielowi, bądź sprzedawcy, gdyż możliwość płacenia kartą nie jest gwoli klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: azali nie należałoby docenić tego wysiłku klientów a ułatwić admitancja do swoich usług bądź towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na owo testowanie everyman właściciel placówki musi sobie tenże odpowiedzieć. Dla tych, którzy natychmiast w tym momencie rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, pomimo tego nie wiedzą do końca , jakie są tego korzyści i wady, przygotowałem skrótowy poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety tudzież wady terminale platnicze warszawa w punkcie usługowym ewentualnie handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy wówczas zastanawiają się, dokąd zrealizować zakupów, kto sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy dwoje placówki są w pobliżu siebie, mają podobny zasięg usług czy też produktów zaś zbliżone ceny, delikwent przypuszczalnie wybrać tą, w którym mógłby zrewanżować się kartą. Szczególnie, gdyby w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi w toku jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, jednakowoż droższych produktów, etc. To może egzystować niemożliwe, jak podczas wizyty pojawią się nowe stosunki a okaże się, że do przewidzianej ceny wypada dołączyć dodatkową kwotę, i klient nie będzie taką dysponował. Co wtenczas zrobić? Prosić go, tak aby poszedł aż do najbliższego bankomatu, podarować nr konta tudzież liczyć, iż wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się podczas kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej zaś chętniej aniżeli ci, którzy płacą gotówką. Wynika owo z faktu, że pieniądz cielesny jest namacalny, trzeba go rzeczywiście przeznaczyć z portfela, chociaż pieniądz na koncie jest wirtualny. Po drugie: fakt wprowadzenia terminalu płatniczego zaś wynikające spośród tego udogodnienia może posłużyć w ciągu pretekst aż do podwyższenia cen.


Leave a Reply