Często słyszę od właścicieli placówek usługowych bądź handlowych takie uwagi: terminale kart? Ale po co mi to…? Moi klienci płacą zawsze gotówką tudzież nie potrzebują tego urządzenia. No właśnie, czy w samej rzeczy nie potrzebują? Skąd właściciel sklepu, azaliż innego punktu, gdzie przyjmuje płatności wie, iż jego klienci wolą płacić gotówką, zaś nie kartą? Przecież właściwie nie korzeń ich o to. Może w celu części klientów to duży wysiłek, żeby skonfiskować ze sobą wystarczającą porcja gotówki w portfelu, by być w stanie zrewanżować się za świadczenia usługi albo zakupione produkty. Bo wypada o tym pamiętać, wynaleźć bankomat w okolicy, aresztować się, zdążyć, etc. Oczywiście, iż okazjonalnie o tym nie mówią właścicielowi, jednakowoż sprzedawcy, gdyż możliwość płacenia kartą nie jest gwoli klientów najważniejsza. LICZĄ SIĘ PRZEDE WSZYSTKIM SAME USŁUGI LUB PRODUKTY, KTÓRE CHCĄ ZAKUPIĆ, ICH RENOMA, OPINIE, MIEJSCE, GDZIE MOŻE JE NABYĆ I WŁAŚCICIEL OCZYWIŚCIE. Pytanie tylko: azaliż nie warto ocenić tego wysiłku klientów i uprościć admitancja do swoich usług czy też towarów, umożliwiając im płatności kartą? Na to badanie każdy posiadacz placówki musi sobie tenże odpowiedzieć. Dla tych, którzy już chwilowo rozważają zainstalowanie terminala płatniczego, ale nie wiedzą aż do końca , jakie są tego korzyści oraz wady, przygotowałem skondensowany poradnik. W 3 punktach pokażę Ci, jakie są zalety zaś wady terminal pos w punkcie usługowym bądź handlowym. 1. Nowi klienci. Ci, którzy dopiero zastanawiają się, dokąd dokonać zakupów, kto sklep/salon/gabinet wybrać. Szukają informacji np. w internecie. Kiedy dubel placówki są w pobliżu siebie, mają analogiczny obręb usług albo produktów natomiast zbliżone ceny, interesant być może przebrać tą, w którym mógłby zrewanżować się kartą. Szczególnie, o ile w jej okolicy nie ma bankomatu. 2. Większy utarg. Możliwość świadczenia dodatkowej usługi na przestrzeni jednej wizyty, użycia lepszych materiałów, zakupienia dodatkowych, azaliż droższych produktów, etc. To prawdopodobnie być niemożliwe, kiedy w trakcie wizyty pojawią się nowe okoliczności i okaże się, iż do przewidzianej ceny należy doliczyć dodatkową kwotę, natomiast klient nie będzie taką dysponował. Co wtenczas zrobić? Prosić go, ażeby poszedł aż do najbliższego bankomatu, podać nr konta natomiast liczyć, że wpłaci brakującą kwotę, rozliczyć się podczas kolejnej wizyty? 3. Możliwość podwyższenia cen. Po pierwsze: klienci płacący kartą wydają więcej oraz chętniej niż ci, którzy płacą gotówką. Wynika owo z faktu, iż pieniądz fizyczny jest namacalny, wypada go realnie wyjąć z portfela, jednakże środek płatniczy na koncie jest wirtualny. Po drugie: fakt wprowadzenia terminalu płatniczego natomiast wynikające z tego udogodnienia może posłużyć za pretekst do podwyższenia cen.


Leave a Reply